Årsmöte 26/2 2022

Välkommen till digitalt årsmöte via Zoom!

Lördagen den 26 februari 2022 kl. 11.00

Intresseanmälan skickas till: naturskyddsforeningen@pitea.se senast onsdag den 23 feb.

Du som anmäler dig får en länk till mötet via Zoom. Du får även bifogade dokument med verksamhetsberättelse för 2021 och förslag på verksamhetsplan för 2022.

Efter genomfört årsmöte har vi bjudit in Saga Wingstedt – framträdande med sång och betraktelser.

OBS! Även om du inte kan delta på årsmötet kan du nominera dig själv eller någon annan till ett uppdrag som valberedare, styrelsemedlem eller ingå i en intressegrupp.

Intressegrupper i Piteå-kretsen:

Skogsgruppen
Det finns en nystartad lokal skogsgrupp i Piteå, som man kan engagera sig i.

Natursnokarna
Denna grupp har varit på väg att startas upp under längre tid, men p g a Corona-pandemin har det ständigt fått flyttas fram i tiden. Vi kommer att göra ett nytt försök under 2022.

Klädbytardagar
Varje år håller vi en klädbytardag dit allmänheten bjuds in. Det finns önskemål om att genomföra dessa aktiviteter fler gånger per år. Då behöver vi bli fler i klädbytargruppen.

Klimatgruppen
Gruppen är öppen för förslag på aktiviteter och söker fler deltagare.

//Styrelsen Naturskyddsföreningen Piteå