Glad sommar!

Framtidsveckan i maj blev en succé i hela länet med tanke på antalet arrangörer som valde att vara med och antalet arrangemang som genomfördes. Vi i Naturskyddsföreningen Piteå är nöjda med våra arrangemang och hoppas att vi kommer få fler engagerade och fler deltagare till Framtidsveckan 2015.

Under vårterminen har vi hunnit ha workshop i hållbart ledarskap, årsmöte, två föreläsningar, en barnteater på byxtorget, en klädbytardag, filmvisningar på Bio3an, Natursnoksvandring på Eliasleden och Naturnatten på Karlberg. Allt detta känner vi oss glada över 🙂

Till hösten ser vi bland annat fram emot arbete inför valet och Hållbarhetsveckan v. 38.

Tills dess önskar vi alla naturskyddare i Piteå och Norrbotten en glad sommar, glöm inte att njuta av all underbar mångfald och prakt som solen och värmen ger oss!