Workshop i Hållbart ledarskap 20e januari

Hur hänger våra värderingar ihop med att påverka för en hållbar värld? Hur kan dina personliga värderingar skapa kraft och energi i din vardag?

I ett hållbart ledarskap har du verktygen att påverka dig själv och andra mer medvetet.

A moaMoa Asperö Lind

Välkomna till en Workshop i Hållbart ledarskap med Naturskyddsföreningen i Piteå.

Moa Asperö Lind, UGL-handledare och organisations- och ledarskapsutvecklare i Naturskyddsföreningen berättar om grunderna i ett hållbart ledarskap och leder uppgifter där du själv får fundera över vad som ger dig engagemang och vilja att förändra.

Tillsammans kan vi medlemmar i Piteåkretsen utvecklas och utveckala vårt arbete för ett hållbart Piteå och Norrbotten!

Alla är hjärtligt välkomna måndagen den 20/1 klockan 18.30 på Samvaron hamnplan 4.

För mer info om Moa klicka http://www.ugl-guiden.se/handledare/moa-aspero-lind/