Inspirationsträff!

Välkommen till inspirerande dagar
på Rosfors Herrgård 15-16 november!

rosfors herrgård

På lördagen gör vi en inspirationsdag i Hållbart ledarskap. Dagen kommer bjuda på erfarenhetsutbyten, tips för att nå ut med aktiviter, övningar för självinsikt och utbildning i hur man strukturerar och leder en bra workshop. Ledare för temat hållbart ledarskap under lördagen kommer vara Moa Asperö Lind,
UGL-handledare och organisations- och ledarskapsutvecklare i Naturskyddsföreningen.

På söndagen gör vi en skogsträff som ger ökade kunskaper och inspiration. Finns även möjlighet att träffas i olika nätverk om man vill det.

Medverkande under helgen är bland annat ordförande Johanna Sandahl och vice ordförande Stina Lindbladh från riksstyrelsen.

logga med kraft att förändra

Inspirationsträffarna i Hållbart Ledarskap är en del av föreningens satsning på ledarskap och bekostas av riksföreningen inkl. resa, mat och boende.

Vi kommer att vara på Rosfors herrgård mellan Piteå och Luleå.

.

Är du intresserad av att vara med mejla: snfpitea@hotmail.com

I sammarbete med Studiefrämjandet Norrbotten.
logga

.